عاشقان دلشکسته مانند من خسته

دوستان عزیز و ارجمند از این که به وبلاگ من سر زدید و وقت گران بهای خودرا صرف بازدید از این وبلاگ کردید .بی نهایت سپاسگزارم

عاشقان دلشکسته مانند من خسته

دوستان عزیز و ارجمند از این که به وبلاگ من سر زدید و وقت گران بهای خودرا صرف بازدید از این وبلاگ کردید .بی نهایت سپاسگزارم

مادر دوست داشتنی من روزت مبارک باد

سلام دوستان عزیز من روز مادر را از صمیم قلب به شما و مادران گران قدر تان  تبریک میگوییم .

و امید وارم که شعر های که در مورد مادر درست کردم مورد  قبول شما عزیزان گردد.

اگر  هنوز هم مادر تون را دوست دارید  خواهش میکنم که  شعر های منو   بدون ذکر اسمم  کپی ننمایید .

مادرای معنی ایثارتوگل باغ خدایی
توی روزگارغربت باغم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادرای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

 

.............
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
...............
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی

 مادر خوبم، روزت مبارک

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

روزت مبارک مادر

آسودگی از محن ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر

 *;%'*
*%;;%'*
*;%*;%'*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )

مادرجون این دسته گل تقدیم شما.
تقدیم به مادره خودم              بچه ها  بیشتر باید به یاد کسانی باشید که تو این روزها مادرشون کنار خودشون نیستن به یاد انها

این شعر تقدیم به انها

شد صفحه روزگار تیره

شد صفحه روزگار تیره
تا دفتر من گشود مادر
از هستی من، نشانه ای نیست
خود بودن من چه بود، مادر
ناموخت مرا زمانه درسی
رندانه ام آزمود، مادر
من در یتیم و گردش چرخ
از دست توام ربود مادر
در دامن روزگارم افکند
از دامن خود چه زود مادر
حالیست مرا که گفتی نیست
گریم همه رود رود مادر
هر روز سپهر سفله داغی

بر داغ دلم فزود مادر
از اختر من شدست گویی
دریای فلک کبود مادر
این ابر منم کز آتش دل
بر چرخ شدم چو دود، مادر
با من همه بخت در ستیزاست
من خاستم، او غنود، مادر
ابریشم بخت من تهی گشت
یکباره ز تار و پود، مادر
این کودک درد آشنا را
ایکاش نزاده بود، مادر
شعریست که در غم تو، فرزند
با خون جگر سرود مادر

مادر دوستت دارم وتا ابد به تو محتاجم

تا ابد دوستت دارم وبه تو محتاجم

وهمین لحظه این قدر اشک برای ریختن دارم که موهایت تر شود

خودم را از تو دور کرده ام،با این وجود توجه وعشق تو هنوز در دلم برپاست

تو مامن وسرپناه من هستی

که مرا از گزندها وآسیب ها حفظ می کنی

من از دیوارها می گذرم وپرواز می کنم

و تمام کارهایی را که باید،انجام می دهم تا در پناه تو باشم

شاید من یاغی وسرکش باشم

اما می دانم حتی زمینی که بر روی آن ایستاده ام از عشق تو سرشار است

من منتظر لبخـ/FADE>

مادر دوستت دارم وتا ابد به تو محتاجم

تا ابد دوستت دارم وبه تو محتاجم

وهمین لحظه این قدر اشک برای ریختن دارم که موهایت تر شود

خودم را از تو دور کرده ام،با این وجود توجه وعشق تو هنوز در دلم برپاست

تو مامن وسرپناه من هستی

که مرا از گزندها وآسیب ها حفظ می کنی

من از دیوارها می گذرم وپرواز می کنم

و تمام کارهایی را که باید،انجام می دهم تا در پناه تو باشم

شاید من یاغی وسرکش باشم

اما می دانم حتی زمینی که بر روی آن ایستاده ام از عشق تو سرشار است

من منتظر لبخند درخشان وپرغرور تو هستم،مادر

لبخندی که هر گره ای را باز می کند

برای تمام لحظاتی که به خاطر من رنج کشیده ای متا سفم

اما بعد از طوفان های کوچک

این آرامش است که پا برجا خواهد ماند.

my mother i love you and i need you,even tough: love you and i need you,even tough

دوستان خواهش میکنم از شما بدون ذکر این اسم شعر ها را کپی نکنید .

www.royamanratanhanazar.blogfa.com

://www.arshiaftroya.blogfa.com/

www.lianrash.blogfa.com

www.kazem8572.blogfa.com

www.pesaraktanhawadarbadar.blogsky.com

www.royakami.blogfa.com

www.ashkan8572.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد